Dagboek van een hiphop artiest: Videoshoot

Zondag 25 November 2012

Het is middernacht en de dag zit er op. De voorbije tien uur stonden in het teken van maar een ding: mijn eerste videoclip. Normaal doe ik alles zelf en het voelt onwennig om dit uit handen te geven. Het is dan ook overbodig om nog te zeggen dat ik er alle vertrouwen in heb dat het resultaat van deze crew gaat inslaan, want – collega muzikanten weten dit maar al te goed – geld is iets zeer schaars in deze scene en verkwist je niet zomaar. Het is als een heilige graal die sommigen weten te vinden door hard te werken. En dat is precies wat iedereen vandaag heeft gedaan. Bedankt aan Michaël, Liener, Björn, Gislaine, Thijs en Michiel en bedankt ook aan mezelf om dit schizofrene acteerwerk een dag lang vol te houden. Ik ben uitgeput en steendood, maar het was leuk!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

One Response to Dagboek van een hiphop artiest: Videoshoot

  1. Pingback: Mijn nieuwe single geeft je een Love Overdose « Freddie D

Leave a Reply

