Dagboek van een hiphop artiest: Stappen zetten op je eigen weg

IMG_0855
Eén van de versies van de Love Overdose cover

Je kan op elk niveau met muziek (willen) bezig zijn. Voor sommigen is het tijdverdrijf, anderen een passie en een lucky few verdient er hun brood mee. Hoe dan ook gaat het bij het maken van muziek om iets unieks creëren. Vaak het resultaat van dromen, emoties of gebeurtenissen uit het leven van de artiest. Daarom is muziek voor mij hetgeen waarin ik het meest van al mijn eigen weg bewandel. Mezelf zijn. En het stoort me dan ook niet om op Oudejaarsnacht van 1u30 tot 4u aan mijn bureau te zitten om de cover van Love Overdose te maken terwijl er voor mijn deur een gezellige massa is verzameld. Maar dat is dan ondergeschikt. Want als ik de views zie en reacties lees op mail, Facebook, sms, etc. dan weet ik weer waarom ik dit doe. Ik maak muziek om te delen met jullie! Dus blijf luisteren, supporten en blijf die shit delen met jouw vrienden en kennissen.

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

2 Responses to Dagboek van een hiphop artiest: Stappen zetten op je eigen weg

  1. defijn says:

    Nice, again!

  2. Pingback: Dagboek van een hiphop artiest: Perfectioneren vs. Durven | Freddie D

Leave a Reply

