Exclusief nieuws: album volledig geproducet door Freddie D

Sensi-P met mij achter de decks. Foto door Willen Defijn.

Sensi-P met mij achter de decks. Foto door Willen Defijn.

Het album van Sensi-P is uit! Het album telt acht tracks waarin Sensi-P zijn mening en verhalen deelt op beats van mij. De opnames en mixen komen uit mijn homestudio en je kan het nu gratis downloaden of steun ons met een bedrag naar keuze! Download Opt Gemak nu via Bandcamp.
Alle centen worden geïnvesteerd in nieuwe projecten. Momenteel niet genoeg cash? Deel dan het album, spreek over het album, hook ons op met bookers en steun ons met promo!

Release Party
Zin om mee te feesten? Kom donderdag 6 juni naar de album voorstelling in Kinky Star in Gent. Sensi-P gaat de lyrics spitten en ik ga de beats laten blazen door de speakers!
Meer details komen binnenkort online.

Sensi-P-CD-Cover-01

Album nu te downloaden!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

