Super goeie review gekregen voor mijn ep!

Sup,
Check de super positieve review van mijn ep in RifRaf! Ik las hem gisteren samen met Pieter en bam! meteen een dikke glimlach op mijn gezicht😀

Honey & Stings review RifRaf

Als je de Honey & Stings ep nog niet (volledig) hebt geluisterd, check hem dan nog eens hieronder:

Gratis download op Bandcamp
Te koop op iTunes
Stream op Spotify
Stream op Deezer
Of check de ep op Youtube

Sorry als ik in herhaling val, maar merci om mijn muziek te delen. Zo bereik ik veel mensen en ook bookers en radio’s de muziek kunnen oppikken. Dus downloaden, delen, kopen en supporten als je meer Freddie D wil horen in de toekomst!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

