Dagboek van een hiphop artiest: Ups & Downs

Niet alles gaat altijd als gepland. Maar ik had het aan zien komen. Het was te voorspellen dat ik deze periode weinig tijd zou hebben voor muziek. Dat ik geen ruimte zou hebben om aandacht te geven aan. En toch helpt dat niet om de frustratie om te keren in iets creatiefs. Hoewel ik wel hier en daar kan inplannen om muziek te maken, zit ik nog tot na de Feestdagen met een overvolle agenda. Dat wringt.

Gelukkig zijn er achter de schermen dingen aan de gang. Ik heb een nieuwe rapper leren kennen die ik produce. Binnenkort wordt mijn beat gebruikt in de promo van een bedrijf. En mijn hoofd staat natuurlijk ook niet stil met nieuwe ideeën. Dus hopelijk snel beterschap in de planning zodat ik weer volledig creatief aan de slag kan!

Er komt binnenkort in ieder geval een nieuwe preamp binnen. Zou ik hem al meteen testen?

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

