Dagboek van een hiphop artiest: Sinterklaas

Flowerik en Freddie D in de studio

Tracks tapen met Flowerik

Tof weekend achter de rug! Voor mijn Sinterklaas heb ik nieuw materiaal gekregen van mezelf. Dus de opnames klinken weer beter. Yeayä!

Momenteel zorg ik dat ik op elk vrij moment dat ik vind wat kan opnemen. Daarstraks met Lenterebel homie Flowerik een track opgenomen en ook een solotrack van hem. Als alles goed gaat, komt die laatste binnenkort uit!

Ik moet zeggen dat elk weekend wat muziek proberen maken zeer fun is. En ik hoop dat jullie hetzelfde plezier hebben op vrije momenten!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

One Response to Dagboek van een hiphop artiest: Sinterklaas

  1. Pingback: Belgische Hiphop verzameld op Visite Tape Vol.1 | Freddie D

Leave a Reply

