Dagboek van een hiphop artiest: T-Loc

T-Loc

T-Loc

Work hard, play hard.
Afgelopen tijd heb ik niet veel muziek kunnen maken. Wel een beatje hier of een strofe daar, maar niet echt iets deftig kunnen starten, laat staan afwerken. Vandaag heb ik enkel dat gedaan.
Op de trein naar Gent heb ik de eerste versie van een website afgewerkt – eindelijk – en dan naar mijn Lenterebellen bro T-Loc. Die is druk zijn mixtape aan het afwerken. En had mijn mening nog nodig om de puntjes op de i te zetten. Wanneer de tape exact uit komt, staat nog niet vast, maar ik verwacht hem alleszins binnenkort door mijn speakers te pompen!

De laatste twee weken ben ik een beetje in een zwart gat gevallen. Mijn laatste examens marketingmanagement in avondschool zijn klaar, de drukke periode op het werk is gedaan, maar… er zijn nog geen nieuwe projecten. Toch maar de afwas eens doen dan. Graag heb ik heel de tijd goed nieuws over nieuw materiaal. Binnenkort doen we dat!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

