Eindelijk Terug Samples!

Freddie D sample beats

Sup,

Afgelopen week werd ik de trotse eigenaar van een nieuwe draaitafel. En dat was nodig. De vorige gaf enkel signaal langs links door inclusief een kleine storing. Samples zoeken was dus nogal frustrerend en vruchteloos.

Na een lange nacht evenveel stof als samples van vinyl plukken, besef ik dat ik dit meer heb gemist dan ik dacht! Rondzoeken in de rijke muziekgeschiedenis – van Bach tot bagger disco shit – om zelf een nieuw stukje geschiedenis te maken is dope en blijft dope!
De goesting is in ieder geval dubbel en dik terug om door 100’en platen te spitten en samples te slicen.

Tegelijk ben ik zwaar aan het finetunen aan een track met Mr. Meaner. Hij stond vorig jaar op Strophop
in het voorporgramma van T-Loc. Ik stond achter de decks bij mr. T en voelde de energie tot vanachter op het podium. De show was aan! Het publiek werd wild en dromen begonnen werkelijk te worden. Maar het dopeste van al was dat ik voor de show tussen het publiek Mr. Meaner voor het eerst hoorde en meteen overtuigd was door de energie van zijn raps. Enkele maanden later is een collabo een feit. Be on the lookout!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

