In the Making

Freddie D en PieterHey peeps,

De videoshoot in Gent was dope! Igor heeft heel mooie beelden geshoot en David legt de laatste hand aan de montage as we speak.
De track is qua productie enkele niveaus gestegen tov. de Honey & Sting ep een jaar geleden. Een jaar al. De opgebouwde kennis heeft me de afgelopen maanden bijgestaan in mijn zoektocht naar perfectie. Dat perfectionisme kan je soms doen stilstaan. Zo heb ik de afgelopen maanden slechts één liedje afgewerkt. Hoewel het er meer konden zijn. Of kunnen zijn. Want sinds een maandje wordt er niet meer stilgezeten!

Elke week leer ik nu iets bij uit ervaring, magazines of door samen te werken met collega’s. In stilte wordt ook aan de live shows gewerkt.

Afgelopen weekend zat ik met collega en kameraad Pieter in zijn homestudio. Na produceren bij Polylinguals en bas inspelen voor mijn ep maakt hij nu solo stappen als mc. Geen idee hoeveel ik daar eigenlijk al van mag zeggen. Hij is in ieder geval bezig en hopelijk snel een paar toffe tracks van hem.

Maar eerst de video. Weldra!

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

