Van 2000 Naar 2018

Verhuisdozen

Hoe was jouw zomer? Mijnes gevuld met vanalles. Onderandere een verhuis.

Aan het einde van de zomer verandert er voor iedereen wel iets. Vakantie gedaan. Misschien terug naar school. Of op kot. Onlangs verhuisde ik naar het Zuid. Ook de homestudio verhuisde mee naar een mooi pand waar ik nu woon samen met mijn vriendin.

Verhuis geïnstalleerd

Door de voorspoed lijkt het soms té comfortabel leven. Letterlijk een luxe probleem.
Dringend tijd dat de honger terug toeslaat. De laatste maanden is ook veel aandacht gegaan naar de dayjob grind. Hoewel ik dit graag doe en veel van leer – kennis die ik goed kan gebruiken voor mijn muziek – zie ik er toch tegenop om na de vakantie terug te gaan werken. De focus ligt ergens anders. Mijn hoofd staat naar muziek.
Daarom dus tijd om op de weinige vrije momenten te focussen op songs maken. Grinden en dan shinen!

Zoals je al kon zien, ben ik begonnen aan de opnames voor een nieuw project. Dat begint stilaan vorm te krijgen. Binnenkort kan ik er meer info over geven.
Merci voor het geduld.

Cheers,
Freddie D

About Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Leave a Reply

